måndag 8 november 2010

[ANNA] 11-kaffe.

Här hemma är elvakaffet precis avklarat. Skorpan sover förmiddag sedan klockan tio. Vi slängde på en kanna kaffe, plockade fram lite frukt och småkakor. Köpte en påse Ölandsdrömmar( mördegskakor med sylt i) på Gyllencaféet och dom var så in i bomben goda! Jag är så gud förbannat trött och om två timmar börjar jag jobba, 13-22:15, kommer väl hem vid sådära 22:45. Skorpan väckte oss strax efter sex imorse, det är långa dagar som småbarnförälder med kvällsjobb det ska gudarna veta! När jag dundrar i säng ikväll(och förhoppningsvis får sova) är jag kört i 110 i 18 timmar i sträck. Jaja nog om detta, kaffet börjar kicka in och ögonen öppnas. Efter ikväll är jag leeeeedig(förutom ett 7-14pass på tordag) till och med söndag. Och så kommer det vara var fjärde vecka(och sen så har jag en vecka som jag bara jobbar tisd-torsd). Linus gör ju ett strålande jobb på bloggfronten så jag hoppas alla känner sig nöjda där ute;)

Ha en fin måndag!

2 kommentarer:

Angelica sa...

Anna! Jag tänker på dig och tycker du är grym som jobbar på! Know the feeling ;) Nu är klockan kvar i elva. Hoppas du får lite sömn snart :)

Anna sa...

Tack Angelica! Känns skönt att man är långt ifrån ensam om sin sits;) kram!