lördag 13 november 2010

[ANNA] Just nu..

jag är barnvakt åt en sovande Vilma hemma hos Maria&Markus. Jag avslutade ju kvällen igår med att aaaallt är lugnt, det är ju fan som att be om det, varför lär jag mig aldrig?! Tog det en timme efter att jag postat det inlägget så vaknade en genomförkyld otröstlig Skorpan. Panodil&Nezeril har varvats natten igenom, någon sömn har det dessvärre inte blivit. Uschanemej man tycker ju så fruktansvärt synd om dom små liven när dom är sjuka, jag skulle hellre vara sjuk själv alla gånger! Turligt nog väljer ju de alltid sina dagar också verkar det som. Idag är det full fräs dagen lång, vi börjar med dop sen har jag nog en kvart emellan sen ska jag möta mina jobbarkompisar i Konsert&Kongress. Just nu vill jag bara sova. Jag behöver kaffe och smink sen är jag nog på banan igen.

Inga kommentarer: