söndag 14 november 2010

[ANNA] Kulturkoftan på det är söndag!

Ja eller snarare den svarta kulturpolon med ylleslipover. Familjen begav sig efter lunch mot Länsmuséet och lite vernissage/glasutställning. Jag älskar muséet, lokalen är så orörd och det känns som att komma till 50-talet, teak över allt, till och med toaletterna är fina! Skorpan gillade den färgglada glasutställningen mest och skrattade högt. Efter det kulturella behövdes eftermiddagskaffe så vi mötte upp Frida och Johanna på Fräckas och fikade. Frida & Johanna förbehöll sig rätten att vara lite avvaktande till vår snorspruta till tjeja haha. Jag minns själv innan vi fick barn att jag kunde tycka att snoriga, dregliga ungar var rätt vidriga. Ja eller vafan vi tycker fortfarande att en del ungar är äckliga hahaha och fula. Nä nån moder Teresa har jag aldrig utgivit mig för att vara. Dom fula äckliga barnen är dock väldigt få, vill bara poängtera att dom finns. Men vi säger det inte högt. Det är ju inte utan för utan det heter egna barn andras ungjävlar.



Inga kommentarer: