tisdag 11 januari 2011

[ANNA] Statusuppdatering.

Vad har hänt sen sist då? Hmm.. vi har käkat kvällsmat, kycklinglasagne supergott. Diskat, lekt, plockat undan alla leksaker för kvällen(eftersom Skorpan leker på vardagsrumsgolvet vill vi gärna plocka ner alla hennes leksaker i leksaksbacken när hon ska gå och lägga sig för att inte senare på kvällen riskera att halka på t ex en bil eller tre.) Jag har tagit sticklingar från en av mina gullrankor och sitter nu och bläddrar i Sju sorters kakor (ja jag vet, jag är den tantigaste 30åringen i stan typ). Skorpan har käkat kvällsgröt, sen en tid tillbaka är hon uppe på en och en halv portion till kvällsmat(det går åt 2pkt i veckan numera huga!). Till godnattstund blev det Vad sa pappa - Alfons Åberg? och Skorpan sover på sitt rosenöra sedan en halvtimme tillbaka. Nu ska vi göra te och utnyttja lite kvalitetstid med varandra.

 Förresten välkomna till grannskapet Malin&Mattis, ses i april! Äntligen fick ni er lägenhet, grattis!

Later mina vänner, eller nä vi ses imorn istället.. Go´kväll!

Inga kommentarer: