måndag 10 januari 2011

[ANNA] Dagen.

Sladdade in på Maxis personalparkering 06:30 imorse efter en natt av lite sömn. Slängde upp bildörren och hivade ut en fot som försvann iväg direkt( det var tydligen glansis där) så jag gick således ner i spagat. Ena benet inne i bilen det andra utanför. Skönt. Tror muffen sprack. Det var ju bara 9 månader sen sist och då tog det ju bara en och en halv timme att sy ihop den. Jaja skön start på dagen. Jag jobbade på som tusan och rundade av dagen med möte. Handlade, sladdade hem, Skorpan sov när jag landade i hallen så jag smet rakt in i duschen. Linus stökade ihop en underbar pasta med ett litet glas rött till. Efter maten dök syrran upp med Vilma så busade vi i någon timme. Nu sover Skorpan sött på rosenörat sedan fyrtio minuter och jag och Linus har krupit ner i sängen framför tv:n. Där är vi nu. Trevlig kväll på er!

Den här ponchon är påväg hem, den ska fru Forsberg möta våren i, finemang! Angorablandning, älskar angora det är ju så galet mjukt! Dolda knappar fram och i sidorna. Känns lite extra fint tycker jag när nätbutikerna visar sina lagersaldon så man ser att man klickar hem den sista.

Inga kommentarer: