måndag 24 januari 2011

[ANNA] Mother of all gods!

Efter att ha scannat mitt kommentarsfält; det går tydligen visst att fika utmärkt på Espresso House Stora Torget med 2 (!) barnvagnar samtidigt OCH det finns två barnstolar. Jag är den första att erkänna att jag har fel när jag får fakta. Däremot kommer jag att fortsätta hoppa över det själv när jag fikar med barn, jag tycker det känns som en sån Fångarna på fortet-cell där väggarna börjar röra sig inåt och det är utan vagn och barn haha.


Nu frukost- sen jobb. Ha en fin dag!

3 kommentarer:

fikahitler sa...

bara för att man kan betyder det inte att man bör.

Anna sa...

Fikahitler.
NEJ och det är ingen som säger heller. Jag personligen letar efter typ ett gäng barnstolar eller kanske en korg med leksaker som "stället" placerat ut då känner jag här är det okej att jag slår mig ner med mitt barn. Men sånt där är ju personliga uppfattningar och inga skrivna regler. Man gör ju som man känner sig bekväm.

Anette sa...

Nej jag menade inte att man ska, kommer nog undvika att fika med vagn där om jag kan. Vi gick dit för att testa för det var så knöka fullt på stora :)