lördag 22 januari 2011

[ANNA] Lördag idag!

Vi vaknade 06.00, allt annat än glada och pigga, av att grannen tappade upp ett bad. Inget nytt under solen direkt, bada ska man allra helst göra innan 07 annars är det för sent. Dom gamla rören och kranarna i huset gör att det känns som badet tappas upp i vårat sovrum. Dessutom vill man ju låta det rinna nästan hela tiden man badar. Jaja, efter att ha legat vakna tills badet var överstökat efter nån halvtimme lyckades vi somna om, Skorpan väckte oss först halv nio. När jag låg och vände och vred skitsur och försökte somna om tänkte jag på hus 5km utanför Sya alt. utanför Borghamn. Helst av allt ville jag inte ens se grannens hus med kikare. Inte imorse iallafall.

Idag står en tur till ankdammen med kusinen följt av lite lek och bus på schemat. Kvällen bjuder på gala, vi har ju som bekant laddat för P3 Guld sen innan jul så äntligen! Galasnacks blir skagentoast och bubbel, är redan sugen.


3 kommentarer:

Frida sa...

det ÄR lördag idag, bra jobbat anna!

frida sa...

nu länkade jag mitt namn med en blogg som inte finns, bra jobbat frida.

Anna sa...

Hahaha tack Frida och lysande Frida!Håll med om att det tar sig;) nu ska jag bara lära mig höger och vänster också!