lördag 29 januari 2011

[ANNA] Helg.

Natten bjöd på sömn från 23:30-08:30 (vi var uppe två vändor och gav fröken nappen) härligt! I skrivandets stund väntar vi på Skorpans farmor&farfar som är på väg hit, lite caesarsallad till lunch och sedan åker jag iväg till jobbet, så får dom busa vidare utan mig. Idag är det en sån där dag som det är svårt att slita sig från hemmets fina vrå och familjen. Fy tusan vad det är grått och blåser storm ute! Jobbar till stängning idag, 09:15-17 imorn och 13-22:15 på måndag. Vi får väl se om det hinns/orkas något bloggande imorn kväll annars hörs vi på tisdag.

trevlig helg på er!

1 kommentar:

anna sa...

Shit vad lyxig med så mycket sömn! Här kändes det som att vi var uppe hela natten med vår minsting (1 år).

Hittade hit via Daniel C och såg att hallihallå - det är ju Anna som jag har jobbat med på Maxi en gång för en miljard år sedan! :-D

Själv har jag en låst blogg som inte handlar om ngt alls. Blir du nyfiken får du maila mig på annamedliteta@gmail.com

Kram