måndag 17 januari 2011

[ANNA] Efter lunch..

Efter lunch styrde vi ner på stan, passerade Nettans och bokade ansiktsbehandling åt mig. Vidare till vintersportoutleten, ett varsitt par ordentliga termobyxor till nästa vinter, fy tusan va vi ska busa i snön. Hängsleöverdelen är lätt att ta bort, sitter fast med dragkedja, om man vill ha "vanlig" byxmodell istället, bäst av allt 150:-/st. Jag har spanat länge på ett par randiga velourbyxor till Skorpan, ett par riktiga carzypants i regnbågens alla färger som är mjuka att busa runt i hemma så dom slog vi till på. Vi bor granne med Joy/RFSL så jag funderar på att titta in med Skorpan där någon dag.

3 kommentarer:

banditgrrrl sa...

Crazypants indeed! Tokfina. Det där med snö som smälter med dunder och brak känner även jag till allt för väl.

Hur ser er vecka ut? Nån möjlig dejt?

Anna sa...

Hej baby!
Hahaha tackar, jag hade inte bangat på ett par likadana:)Jag jobbar dessvärre och har tandläkaren och diverse sånt gött tisd-torsd, fred har Anette bokat oss. MEN vi hörs gärna och kollar läget till helgen, för det vore fint som snus att ses!!

Angelica sa...

I JUST LÖÖÖÖÖV THE COLOURFUL JUMPSIUT! :) :)