torsdag 23 augusti 2012

[ANNA] torsda

Milda makaroner vad jag älskar dig!



Sparven är galet förkyld. Dagissnorig ni vet. Jag börjar känna mig lite småuschlig. Känns sådär då jag bara betat av 5 av 6 arbetsdagar på raken, en lönehelg tornar upp sig med långa pass. Fan. MEN hellre nu än när vi åker till Italien. Kusinens familj piper iväg mot varma breddgrader redan i natt! Tänk er solig sandstrand imorn till lunch mot det här hällregnet! Jag hade förresten vunnit cirkusbiljetter på mitt jobb till hela familjen till ikväll, jag vinner ju aldrig liksom! Men eftersom Skorpan mår som hon mår och cirkusen började rätt sent bättrade jag på mitt karma och gav dom till Nettan.

Nu! Linus kom in i rummet med mackor och te, jag säger bara nu äre fiskdags på tv. Fula fiskar.

5 kommentarer:

Calle Grande 62 sa...

Vad är detta för läskigt fiskeprogram? låter spännade, vill oxå se.

erika sa...

Underbara bilder!! :)

Maria sa...

Fina ni är!

Anette sa...

Mysiga pics! Hoppas ni haft det bra ikväll och att Skorpan kan vila och krya på sig bäst möjligt! Vi haft det jättebra, Melvin var väldigt nöjd med cirkusen och vi satt bredvid Erica med familj (tyckte en del var jätteduktiga men det var kanske lite av en "lagom" cirkus eller hur jag ska säga...). STORT TACK för att vi fick ta över biljetterna :)
Ha det bra imorrn så ses vi på lördag!

Linus sa...

River monsters!