måndag 6 augusti 2012

[ANNA] månda

Idag har Skorpan och jag lunchat med Johanna på Fräcka Fröken, den yngsta valde pannkakor den äldsta och näst äldsta valde smarriga mackor som avrundades med kaffe. Skorpan styrde runt i leksaksback/hörnan, förutom när hon kom hoppandes och ville visa nåt kul hon hittat eller pep måsse kissa toiletten mamma. Johanna hade inte blåst såpbubblor sen sekelskiftet så det fick vi ändra på! En tur förbi apoteket för att bunkra några förnödenheter till semesterapoteket (stundande Italienresan) sen följde Johanna oss hem.


 Galaxer i mina braxer sicken fin kofta jag kom hem med till Skorpan ikväll! Fågelungar på barnkläder är svårt att motstå. Den blir fin på sparven i höst!

 Imorse tog vi en sån där fan-vi-slappar och ba´gör som vi känner fört! Det blev frukost på sängen. Jag eller våran säng då, Skorpans var för trång;)

efter att ha fått lite hjälp med överkastet så bäddade Skorpan resten själv.

efter frukost gungade vi med Vilma i lekparken innan Vilma skulle till dagis.


4 kommentarer:

Maria sa...

Åh vad jag älskar när ungarna sitter sådär med benen som skorpan sitter gör i sängen, Elton brukar också sitta så och jag dör lite varje gång han gör det:)

anna sa...

Eller hur, vi brukar fnissa åt henne ser ju så jävla coolt och avslappnat ut haha

banditgrrrl sa...

Tack för en underbar dag!

Anette sa...

Mysdag! Verkligen superfin kofta, varifrån?