söndag 19 augusti 2012

[ANNA] Här kommer blandade bilder från vår söndag!


Efter lunch styrde vi mot Sturefors, efter en stund dök Hanna, Olle, Bosse och barnens morföräldrar upp som en glad överraskning. Hurra säger vi som inte sett dom på för länge! Skorpan blev överlycklig, hon och Olle hoppade från bryggan, jagade varandra i vattnet och grävde på stranden och gjorde geggamoja. Jag och Hanna fick en stund att prata igen oss lite om livets toppar och dalar.



Jag gillar den här bilden på Hanna jättemycket, för hon ser ut som hon är. Snäll och lite toktuffsig.

Jag dör ju sötdöden lite när barn kramas, speciellt när dom blundar samtidigt!





3 kommentarer:

Fru Eriksson sa...

Vilken tur att ni var på plats idag! Fika väskan och kånken går inte att ta miste på, det var bara att börja spana ut i vattnet och vinka hejdlöst! Tack Anna för kommentaren under bilden den värmer! (Såg ut som jag gått upp ur sängen och satt mig i bilen) Det var väl typ hur det gick till, en liten detalj bara natten spenderades i en soffa hos mina päron! Ja lite flyt har man när mamma tar barnen en stund på morgonen så man kan ligga och slumra lite och dra sig! Inget man är bortskämd med, men det är typ det bästa jag vet! Tillslut vakna jag till lite dreglande med ett Tom&Jerry kex i käften!!! Kul att vi han med lite vuxen prat oxå, välbehövligt och våra barn är ju så himla fina tillsammans... Snart ses vi ju massa för vi har ju lyckats få till 2 dater! Linus, snygga bilder som vanligt :-)

Anna sa...

Hanna!

Jag skrattar fortfarande åt ditt mess idag, vad Olle sa:)
kram!

Fru E sa...

Vet svin kul när de pratar sådär vuxet