lördag 4 augusti 2012

[ANNA] lörda

Skorpan sov på sitt rosenöra från 20-08:10 i sin lilla krubba i sitt rum, fint som snus är gott (ja eller helst cigg, drömma om nikotin..) whatever. Småtrist väder resulterade i veckohandling på Maxi. Lite lekpark och hämta bokpaket på stan fortsatte vi med.

 Skorpan är nöjd, hon når upp och är tillräckligt stark för vattenpumpen. Tömde hennes fickor när hon duschade, 5 kulor och 2 spänn, gullunge.

dagens mamma målade naglarna illrosa, tog det turkosa linnet och snajdiga halsbandet. Det är förövrigt en vargfjäril för er som inte ser det. Allt som är läskigt och lite tufft är ju varg säger Skorpan. Den här fjärilen (sländan) är ju förbannat varg!

 Bokpaket innehåll, dessa åker med till Toscana. Ja för i vardagen har jag inte tid att läsa (jo det är klart på kvällen om jag prioriterar bort allt annat jag vill hinna när sparven som inte sover nåt på dan längre sen några veckor har lagt sig) dagtid är man ju tacksam om man hinner tugga ur vid matbordet och torka sig när man bajsat. Linus summerade innehållet med att det finns en datanörd och en cool rockers i familjen. Yepp. Vad trodde ni fru Forsberg läser, Läckberg och Marklund? Nä tänkte väl det. Visst vet ni en är smart och läser böcker av nobelpristagare och om data, den andra är cool som fan.

Nä ni, nu ska jag sy sista stygnen på ett stort syprojekt sen ska vi kolla film. Vill ni att jag ska blogga mer så får ni hit mej med ett ämne! heppåer!

3 kommentarer:

Anette sa...

Sån härlig vecka ni verkar haft!

Ses på måndag :)
Kram

Anna sa...

Den har vare fin:) Jag kommer tillbaka på torsdag! Vi ses!

Anette sa...

Aha, inte illa med 1,5 v ledighet ;)
Ses då!