torsdag 30 augusti 2012

[ANNA] som utlovat...hit ska vi

 Så här bor vi i Toscana kommande vecka. Alltså ser ni naturen runt om?! Att dricka sitt frukostkaffe och lunchrosé till det där kan jag mer än leva med...





 nä som om inte det är nog...
 en bit in i veckan piper jag och Linus iväg på tu man hand till detta hotell...
och spenderar natten i en svit...helt klart värdigt två trötta småbarnsföräldrar. Mig kommer ni hitta vid denna pool, skulle tippa med en Cuba Libre alternativt en Strawberry Daiquiri i näven, frågor på det?







6 kommentarer:

Fru Eriksson sa...

Amen herregud finns det plats för Cribbe och mig i era resväskor!!! Olle är ju smal och Bosse proppmätt är ju inte så lång än.... Linus päron kan väl ta 2 barn till... Nej nu spårat jag iväg! Ha det så himla gött nu! Kram

Anna sa...

Amen hörni följ med dååååå! Äh Linus päron är världssnälla så mutar ni dom rätt är dom nog inte omöjliga;)
KRAM!!

Fru E sa...

....tänk om det vore så lätt att bara dra :-)

Anette sa...

Ser fiiint ut! Ha det bäst :)

Lovisa sa...

Inga frågor på det, bara ett stort uns av avundsjuka. Fast jag vet inte vad på mest; stället eller strawberry daiqurin :-) Hoppas ni får det helt fantastiskt.

Anna sa...

Lovisa!
TACK! Hahaha roligast är alla som bara åh då kommer det bebis i sommar...eeeh asså tilläggas ska ju att dom människorna inte har barn själva..för #1 på listan lyxhotell eller hemma i lägenheten..VI VILL SOOOVA en natts garanterad ostörd sömn;)