tisdag 14 augusti 2012

[ANNA] tisda

Jobbdagen rusade iväg lite möte/mail och telefonsamtal angående kommande måndags studentevent på Campus. Fixa affischer, broschyrer och giveaways. Maxi kommer att stå med ett litet tält ragga lite kunder och värva studenterna att bli ICA-studenter.

tidigare ikväll på Körsgata, Maria åkte iväg och tränade, Markus gymma på hemmaplan.



 Va kollar vi på nuförtiden då? Vi har börjat se en serie av en halvgalen jag-kan-fiskar-snubbe som letar upp läbbiga och stora fiskar. Tänk lite Steve Irwin men aningens mindre speedad, han var ju typ öh kolla farliga ormen! måsse pilla liteglanna -kan nån slänga hit en pinne så jag kan peta den i stjärthålet och sen om jag överlever...? Fisksnubben är lite mer jag ställer mig i vattnet hivar i spöt kolla va jag fick upp måsse hålla den i mina bara händer en stund se om jag blir biten. Läskiga fiskar och vackert naturfoto. Igår fick jag dock kolla mellan fingrarna, mina största fasa, ålar! Så jävla läbbiga ålar på Nya Zeeland dessutom. Såhära 3 meter långa som käkat upp både får och människor (alltså fåret på vidrigaste sättet jag hört på länge). Fifaen. Gåshud.


1 kommentar:

Maria sa...

Haha såg ut som det var riktigt skönt för Skorpan:)