söndag 5 augusti 2012

[ANNA] dagen i bilder!


Skorpan trampade bort till ICA med Vargen för att köpa falukorv och päron. Är man cool och helt untouchable som vårt barn cyklar man bara rakt in i affären med en riktig smällpåkäften-attityd, parkera utanför kan du va själv!

okejrå finns ju allergiker, djuret väntade utanför.
 
På kvällen var det bubbel-OS på gatan (bra jävla mycket mer kul än OS på tv tycker vi)


det är ju skitlätt att säga åt barnen att inte måla med gatukritorna på väggarna i vårt innerstadskvarter, några ouppfostrade skitungar har redan gjort det. Hörni grafittia nåt snyggt så säger jag inget.

fy fabian familjerna Snygg! Jag är nyduschad, puffig och som gud skapade mig

Vargen blir alltid bra på kort, lyckos den.

Vi har även badat i Stureforsbadet, det var kallt på land och ljummet i vattnet.
Igårkväll såg jag och Linus denna, vi väljer ju som sagt inga dåliga filmer, se´n vettja. En riktig måbrafilm. Linus älskar Steve Carell och jag Julianne Moore (snygg ä ho!)

3 kommentarer:

maria sa...

Ha ha den såg vi också igår. Sjukt bra film! Gud vad vi skrattade!

anna sa...

Nej vilket sammanträffande, bra smak hörni!

Anette sa...

Ja den är bra! O jag är allt lite kär i den där Ryan...
Har blivit många filmer med honom på sistone!