onsdag 29 augusti 2012

[ANNA] onsda

 Skorpan ville visa upp sina cirkusskills när vi var på väg ner till mataffären/Polarn&Pyret


FY FAN vad jag är dödad jag är efter att ha Italienpackat. Det är ingen lek när hela familjen sak ha med sig aaaallt. Nu har vi ett par kilo kvar upp till maxvikt (och då är inte mitt smink/parfym packat, jag anar oråd). Men nu är allt packat så när som småpinaler. Skorpan&Linus är genomförkylda annars är vi laddade som tusan. Om jag kommer ihåg imornkväll kan jag visa er bilder på dit vi ska.

Nattinatt på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en riktigt härlig semester, inatt åker farmor & farfar !!!
Kram, Karin

Ken o Gittan sa...

Vi har det helt underbart, frossar i vin, ost och jordgubbar, vi har en varm kväll, sitter ute njuter längtar efter er.

Anna sa...

Snart kommer vi !!!!! Skönt att veta att ni håller ställningarna;)