söndag 12 augusti 2012

[ANNA] sönda morron

Ni får en megasnabb en! Börjar jobba om 20 min och sitter vid köksbordet ja ni fattar ju liksom. Jag och Linus anlände hem från våra jobb med 3 minuters mellanrum igårkväll vid 22:40-tiden, vi möttes i parkeringsgaraget, romantiskt. Vi har sovit som stockar i natt och hann även med en frukost i lugn och ro. Linus har ju lite längre till jobbet och börjar en kvart innan mig så han har redan åkt. Nu ska jag beta av mitt arbetspass så jag kan åka och hämta hem våran lilla fölunge. Nu börjar man allt sakna henne lite. Sms/mms-updates från farmor och farfar avslöjar att hon har det världsklass (precis som jag trodde). Svärfar har hunnit åka till sitt jobb när jag kommer i eftermiddag men jag stannar ett slag hos svärmor pratar lite strunt och har det fint, det var ett tag sen vi träffades sist!

Ha en fin dag gott folk!

Inga kommentarer: