torsdag 9 december 2010

[ANNA] Torsdag vetni.

Idag har jag jobbat, vaknade 05 och kunde inte somna om, det resulterade i att jag satt vi skrivbordet på jobbet 06:30. Jobbade som en liten toka och stämplade ut 13:30. När jag svängde in hemma på gatan stod välkomstkommittén och väntade på mig. Linus och Skorpan var på väg hem från sin promenad. Vi hann nästan bara komma upp i lägenheten så dök vår vän Malin upp med en påse fikabröd på väg hem från sitt jobb. Vi fikade och busade till Skorpan var dödstrött och bad om att få sova eftermiddag. När Skorpan somnat tog jag och Malin en tur på stan. Efter kvällsmaten har vi skrattat och busat så tårarna runnit här hemma. En härlig torsdag har det varit!

foto Louise Åsenheim Extra Östergötland.
Journalist-Louise mailade min den här fina bilden. Så här satt Skorpan under intervjun, tittade nyfiket upp på andra sidan bordet och tuggade lite på bordskanten.

Inga kommentarer: