måndag 13 december 2010

[ANNA] Tjingtjing!

Idag har Linus hållit fanan högt högt här på bloggfronten, tur är det, jag har jobbat heeela dan och annat hinns inte. När jag kom hem stupade jag i vardagsrummet för att leka med Skorpan, Linus pep ner på stan och plockade upp Wok Away. Himla fint att slippa laga mat och diska!! När Skorpan var nattad kröp vi upp i soffhörnan och myste framför ett avsnitt The Walking Dead( som f ö Johan Renck, jajemän Stakka Boo, har regisserat). Nu ligger vi i sängen vi i sängen med en varsin laptop och bloggar/slösurfar lite, jag ska hala fram spikmattan och slappna av en stund sen är det dags att släcka! Imorron är jag ledig, igen haha, men sen ni mina vänner sen går det banne mej i ett. Det är inte julafton förräns alla stupar eller åtminstone får lite katarr om man jobbar i butik.

nattinatti

1 kommentar:

Anette sa...

Ska bli kul att komma in och förstärka styrkan lite i helgen! Undrar var jag ska vara... Gärna kassa och info, var så länge sen. SS klarar jag mig utan men lär väl vara där som vanligt haha!
Kram