fredag 10 december 2010

[ANNA] Nejdå mina små sparvar..

ni är inte bortglömda. Den här dagen har bara blåst förbi i susande fart och är det något man inte har för jämnan som småbarnsförälder så är det tid. Natten som gick var ingen höjdare och sömnen blev sporadisk, vi kämpar i uppförsbacke idag. Positivt var dock att Linus kom hem från käkkirurgen utan att vara 4000:- fattigare som vi var helt inställda på. Problemet var inte var dom trodde och förhoppningsvis blir lösningen hälften så dyr. I övrigt så tog vi en lång, skön vinterpromenad med den mysiga åkpåsen efter lunch.

I skrivandets stund så sover Skorpan sedan en halvtimme tillbaka. Linus är hemma hos vår fotograferande vän Emil och lånar en blixt till ett fotouppdrag han har inbokat imorron. Jag sitter nerbäddad i sängen med laptopen och Nobelmiddagen i bakgrunden. Älskar blomdekorationen, helt underbar! Anemoner som är så vackert!! Nu ska jag hälla upp en skål godis och lösa korsord. Skorpan sover sedan ett par nätter tillbaka i sitt eget rum som sagt, behöver jag tala om hur lyxigt det känns att ligga i sovrummet och kolla tv?!!


Är det något min man kan så är det fixa burgare! Dom är helt galet goda!

Inga kommentarer: