tisdag 21 december 2010

[ANNA] Här kommer som utlovat..

bilder från dagens lunch! Det serverades en mycket god grönkålspaj med julsallad och hembakat knäcke ( jag var riktigt skeptisk till pajen men blev helt klart överbevisad!) Efterrätten var gudomlig, godast hittills i år, äh det säger jag nästan efter varje gång ju. Men den här pannacottan toppad med en sås av juliga kryddor och torkad frukt var to-die-for!

Nä nu ska jag plocka fram julgodis och krypa upp hos min man. Jag fick förresten besök helt oförhappandes när Linus var i Motala (och köpte gran på vägen hem gjorde han allt med!). Markus och Vilma kom upp och gjorde mig och Skorpan sällskap med lek&bus!

1+2.) Mmm dagens goda lunch.
3+4.) Dagens Skorpa när mamma väljer kläder, snickisar och randigt givetvis!
5+6+7.) Dagens trötta småbarnsmamma. Armbandet är en favorit från Edblad&Co.

Inga kommentarer: