lördag 11 december 2010

[ANNA] God eftermiddag blogglovers!

Nu är även besökare nummer två och tre avklarade. Efter lunchen dök några hemliga gäster upp för att bli fotograferade av Linus. Fotona ska bli julklapp och därför kan jag inte skriva mer om det( förutom att jag blir så impad av min man, fasen va duktig han är!). Dom avlöstes i princip i dörren av våra fina vänner Emil&Jessica, som dök upp med lussekatter och en julblomma, åh som jag saknat dom! Med sig hade dom även Teagu som dom var hundvakt åt denna helg. Skorpan förbehöll sig rätten att vara jävligt skeptisk till fyrfotingen, men hon kunde inte låta bli att spana nyfiket på honom hela tiden. Teagu är nån slags ras(fråga mig inte vilken jag är sämst på husdjur över lag) som min allergi klarar riktigt bra. Hur som så fikade vi länge och väl, det var så fint, länge sen vi träffade dom sist!

I skrivandets stund är klockan 20:30, Skorpan sover, Linus och jag har bänkat oss i soffan. Nu väntar ett avsnitt The Walking Dead och fortsätta på Paradisasken som vi öppnade under eftermiddagsfikan. Sen blir det sängen, en kopp te och spikmattan. Love spikmattan, vilken avslappning för en trött föräldrarygg. Imorron väntar lite stök och bök i Skorpans rum och en promenad, idag har vi inte hunnit utanför dörren och det måste kompenseras imorron!
 Vår allra käraste gubbaEmil. Jessica smet på toa och fastnade inte på bild.

Jag fiffade lite julapelsiner på kvällen, det luktar så rysligt gott!

Inga kommentarer: