lördag 25 december 2010

[ANNA] Julen då?

Igår, julafton, kom Linus föräldrar hit för lite firande. Visst hade vi önskat att vi bodde lite större(större kök gärna med diskmaskin, JA TACK!) men det blev ett jättemysigt firande med god mat! Skönt att slippa flänga runt med Skorpan(känns som första julen kan få vara lite stillsam) och det kändes fint att få bjuda på julmat och "ge igen" känslan av att komma till dukat bord. Skorpan vill mest käka julpapper och blev lite sur när hon inte fick det. Sen fick hon dock upp ögonen för sina klappar som hon sedan lekte länge med. Hon fick så himla fina saker/kläder. Vi lyckades hålla ner både summor och antal så hon hade ett par få saker att koncentrera sig på. Jag fick en jättevacker julblomma( jag älskar som bekant vita amaryllisar, och har fått det av både mina föräldrar och Linus föräldrar). Istället för en massa julklappar till oss vuxna skrapades 27 trisslotter, vi vann 375:- (SNÅLT) men det blir nya lotter igen! När Skorpan sov eftermiddag spelade vi vuxna spel, jätteroliga Retro.

På kvällen när Skorpan nattats öppnade jag och Linus lite julklappar som vi köpt till varann. Jag hade som vanligt inte önskat mig något av honom, han får alltid fria händer och lyckas alltid! Jag fick en otroligt vacker klänning från mitt favoritmärke Lavand, och en supermjuk flanellpjamas från Wiktors(likadan som Linus själv har). Julen vackraste paket(innehöll min klänning) hittills( vi ska fira med min familj ikväll hemma hos min syster) hade Anna K på Sportif lyckats få till, gratulerar!
Min klänning, "Crazy Dance" från Lavand. Jag älskar gudinne/offerrit-mönstret, den är så mjuk och varm! Känner ni igen den heta modellen på bilden?



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej :) Jag snubblade över din blogg när jag sökte på gudinneklänningar. Den tröjan Crazy Dance är helt underbar!! Vet du vart man kan få tag på den? På deras hemsida finns den inte..
MVH Lena