torsdag 30 december 2010

[ANNA] Torsdag och fynd.

När jag väl trasslat mig ut ur skithålet Tornby( fan vilken trafik det var idag och då slutade jag ändå 14), så slängde jag in min jobbväska i hallen och sprang ner på stan. Linus och Skorpan hade handlat lite fina blommor till nyårsbordet och väntade på mig på Stadsmissionens café. Skönt att komma in i lugnet och friden, så himla stillsamt därinne. Vi fikade och busade länge.

Igår kväll klickade jag hem lite hårvårdsprodukter, HQhair hade 30% (fick ett mail häromdan) så jag fyndade mitt favvomärke Redken. Två flaskor schampo, två balsam och en burk inpackning, totalt 500:- mot i Sverige 1200:-. Liiite skillnad va, ni förstår att jag blev glad?! Lugn bara mina vänner jag har aldrig betalat fullpris någongång, jag fyndar det alltid på Tradera i vanliga fall. Det jag köpte nu räcker nästan till i höst (!), det är så hög kvalité att det går åt så lite varje gång, jämfört med "vanligt" schampo är det oslagbart.

Inga kommentarer: