söndag 20 oktober 2013

sönda

Idag har vi bockat av

- tipspromenad samt efterföljande lunch med Vilma&Markus (Maria jobbade)
- Skorpan och Linus har svängt förbi i ett ärende till Linus polare som är busschaufför, idag hade han destination arenan vid Ljunkan och Skorpan studiebesökade i dubbeldäckarbussen
- cyklat massor med kusinen
- jag har bakat en äpplekaka och vaskat en (så jävla stekig vetni, har massor tid som tvåbarnsmor osv) ställde in en äpplekaka i ugnen och tänkte jag hinner gå ut en sväng till familjen som är i lekparken. Markus tyckte jag var modig, höhö jag vet sa jag och flinade. Va ute typ skitkort stund. Bränd kaka. Inte modig. Klantig. Bakade en ny.
- ätit sydfransk fiskgryta, Linus avnjöt denna till och hälsar att den är mycket mycket god (himla fin flaska) jag tyckte ett glas chardonnay var på sin plats. Fin avslutning på en fin helg!
- snart bockar vi även av ännu ett avsnitt Breaking Bad, vi är halvvägs på sista säsongen och  O M G. Seriöst jag behöver lugnande om jag ska palla kommande avsnitt. Sjukt bra. Galet spännande!


 los Bandidos of s:t Korsgatan

hojjen måste underhållas!

Inga kommentarer: