fredag 4 oktober 2013

Anna❤badmode

 den här überfina miniminsta baddräkten var en av de fina saker som följde med hem från Kidzshopen häromdan. Jag dog sötdöden lite för en så liten baddräkt har jag aldrig sett, den har sån resårblöjbyxa. Snart är det ju baddags i simhallen för Grynet också och då måste hon ju ha badkläder, jag tycker dom flesta bebisbadbyxorna är rätt fula så jag blev så glad när jag hitta denna. Vi skippar babysim (precis som med Skorpan) och badar mer än gärna på "egen" hand med kidsen i simhallen tidigt. 

 storasyster har den här på lager till simhallsbesöken i höst

i somras sportade hon denna, jag är visst lite svag för barnbadkläder märker jag...

Idag har jag ju min vajayjayåterkoll sen ska jag med bada simhall, det har jag saknat jag älskar att bada!

Inga kommentarer: