söndag 30 september 2012

Mobilblogg

Kvällens pyssel på Körsgatan;




4 kommentarer:

Maria sa...

Älskar älskar älskar den där tröjan! Vart är den ifrån? Är det en tjej i magen måste jag ha den tröjan!:)

maria sa...

Vi är fullkomligt övertygade om att det är en pojke. Det är det en det enda Emil kommer ge mig haha..fast det skulle ju vara kul med en tjej och ska man tro på skrönor är det en tjej. Min mage är tex mycket rundare och bredare den här gången..vi har inte funderat mycket alls på namn faktiskt..har inte haft tid..det kommer nog mer sen när vi vet vem vi ska döpa liksom..
Jag älskar också armlappar och den var ju vansinnigt mjuk..:)

Maria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Maria sa...

Jag vet! Det är faktiskt det enda rätta för mig! Att vänta till bebisen kommer ger mig mest ångest. Alla är ju olika men jag känner att det är så mycket lättare att knyta an om jag vet vad det är, sen är det så kul att få prata om lillasyster eller lillebror med Elton, tror det hjälper honom att knyta an också. Vi pratar mycket om bebisen nu och att Elton ska bli storebror men han förstår inte riktigt att det kan vara både en flicka eller en pojke..
Köper tröjan imorgon!:)