fredag 21 september 2012

[ANNA] fredag i bilder..


En peppad Skorpan imorse, hoppar i sängen i ny tröja/jeans.

Valla i förmiddags..




Vi åkte hem och fikade på äpplekakan jag och Skorpan bakade igår, sen var det dags att pipa till jobbet för mig..
Skorpan och jag myser på hennes rum i förmiddags, jag bjuder på att Skorpan och jag inte har byxor på oss, hej vem bryr sig liksom!

Jag har nyss kommit hem från jobbet, slutade 20:00 idag. Vilket resulterar i att Skorpan redan gått och lagt sig när jag kom hem. Nu ses vi inte förrän månda förmidda, det är faktiskt en smula jobbigt redan nu när jag tänker på det. Dock är det ju full fräs på mitt jobb så det kommer bara säga pang så är det månda. Dagens barnbidragsfredag var lite som att bli påkörd av en buss, nu ska jag släcka snart börjar 06:45 imorn. Ny dag nya tag. Godnatt!

Inga kommentarer: