torsdag 20 september 2012

OMG köpte två!

10 kommentarer:

Hannakrull sa...

En va till mej va?

Anna sa...

Det vet du Hanna! Fy fan va snygga vi kommer va:) Typ snyggaste morsorna i lekparken, vi kan röka gula Blend när barnen gungar. OBS ta´t försiktigt tror jackorna är lättantändliga;)

HannaKrull sa...

Sen röker vi bara halva ciggen nyper av den lite med fingrarna, sparar den i paketet så det luktar sådär gött du vet!!! Sen tar vi den andra halvan hos dej under fläkten och en kopp medans ungarna leker runt benen!!!!

Anna sa...

Hanna!

Lysande! Ja då luktar det fan mys i den dära jackfickan i veckor. Vi kanske kan ta hem nån som tatuerar oss hemma i mitt kök också, delfiner i körsrygga vettu;)

Hannakrull sa...

Nej för fan.....Jag vill ha ros på tötten och en ylande indian varg på armen!

Cribbe sa...

Kanske en Y.S text på svanken?

anna sa...

Hanna! Stop it you're killing me:D

anna sa...

Cribbe! Nu kommer ju dom verkligt bra förslagen! Kanske "crap daim"? Ps ska vi sed nån dag och måla muggar med djupa budskap? Jag kan alla onsdagar.

Hanna sa...

Menar du typ....... att det ska stå "ät min bajs" på muggen?

Anna sa...

Hanna du är så vulgär, jag tänkte typ "nyduschat pissluder" mer åt det väna hållet...