måndag 3 september 2012

[ANNA] måndag i Toscana

 idag har vi slappat vid poolen, vi är själva, lyxigt som tusan, jag plöjde skvaller och drack ett glas vin


 i huset finns både orgel & piano till Skorpans förtjusning..




 Vi hittade en traktor ute i skogen med nycklarna i...

Vädret har varit 27 grader och växlande molnighet. Ken, Linus och Skorpan åkte och handlade i fömiddags. Linus köpte köttfärs över disk och gjorde en gudomlig köttfärssås med pancetta i. I övrigt är Skorpan väldigt fascinerad över ödlorna som solar på stenhusets väggar. Jag är helsåld på fönsterluckor och måste skaffa det hemma. Alltså vi har vaknat två mornar i rad och trott att det är mitt i natten för att det är becksvart i rummet. Jag älskar när det är riktigt mörkt i rummet när man ska sova. Imorn piper jag och Linus iväg på vår hotellövernattning.

Inga kommentarer: