tisdag 4 september 2012

[ANNA] tisda kväll i Barga


Tillbaka på hotellet efter en brakmiddag följt av den godaste tiramisu jag ätit (lenare än himlen och bomull). Och ja, jag har tagit mig ett "återfall". Efter att ha slutat röka för 3,5 år sen och efter det inte så mycket som smakat ett bloss så slog jag till på att unna mig som om det inte fanns en morgondag här i Italien. För er som oroar er, don´t. Ni som känner mig väl vet att jag har karaktär som inte går av för hackor. Har fru Forsberg bestämt sig för något är det inte mycket som står i vägen, om det så är sluta röka som ta körkort. Jag fimpar igen senast på Pisa Aeroporto. Don´t you worry, jag är expert på såväl livsnjutning som avhållsamhet;) För övrigt så tyckte personalen på restaurangen ikväll att vi var konstiga som ville sitta ute, dom tyckte det var kallt (20 grader). Ever been to Sweden liksom? Bring a jacket...

Ahhh dolce vita!

3 kommentarer:

Frusen Fru E sa...

Åhhh gu så gött (nickokick?) !!! Vi vill också göra er semestervecka.... Ser ju så himla skönt, fint och helt underbart ut! Här och nu ikväll blåser det typ storm på slakaslätten, så på med overall om du vill njuta av ett glas vin på terassen....

banditgrrrl sa...

Åhhhhhhh! Jag kollar bloggen typ 10 ggr om dan och njuter å era vägnar! Visar bilder för kollegor osv. Puss på er! Och ja det är inget som står i fru F's väg!

Anna sa...

Fru Eriksson!
Vi rekommenderar detta varmt:)

Johanna!
Åh va kul:)

kram på er!!!