söndag 15 januari 2012

[ANNA] sönda

Jag ger er en Stenmark till er gråa söndag.

Skorpans och min söndag har också varit grå men allt annat än torftig och trist för det! Dock har jag haft jävligt svårt att vakna hur mycket kaffe jag än druckit. Har sovit 8 timmar i sträck två nätter i rad, är det månne för mycket för en förälder som vant sig att klara sig på extremt lite sömn? Skit i sånna fall då får jag byta drömmar. För i mina drömmar har Linus och jag stora barn och njuter av att sova och sova..sooova.

Vi åt frukost med Linus imorse innan han for till jobbet. När Skorpan och jag skrotat runt en stund satte jag på en kanna kaffe, i samma stuns sms:ade syrran att dom skulle precis grädda scones så jag slog upp kaffet på en termos och med mig det och Skorpan och gick ner till dom. En vända frisk luft i lekparken har vi också hunnit med. I skrivandets stund har Skorpan precis vaknat och vi ska gå en sväng på stan.

1 kommentar:

Lisa sa...

Ingen dålig våning det där =) Kanske skulle bli spekulant om han väljer att flytta..
Ja nu får det vara nog med sjukdomar, helgen ska vi fira in som friska och krya lång tid framöver =)