lördag 14 januari 2012

[ANNA] Evening update.

I skrivandets stund så har jag precis krupit upp i soffan. Bara skräp på tv så det kommer nog sluta med att slöglo på Top Gun på 11:an i brist på annat. När Skorpan somnat så strök jag i namnlappar i det allra sista i dagisklädväg, lite vantar och strumpor (nu är ALLT namnat och ingen kan säga något annat haha). Kvällen har bestått av rita, pussla, bygga duplo, Skorpan tittade på Alfons en stund och då passade jag på att dammsuga och moppa golven. Nu ska jag fortsätta surfa vad folket hade på sig på Elle-galan, äta macka&dricka te med en gammal film i bakgrunden.
go kväll!
Dagens roligaste var att slå kullerbytta med Markus. Insåg när jag publicerat inlägget att det ser ut som Skorpan saknar en fot på mittenbilden, läskigt! det kan jag försäkra er om att hon inte gör, hon har svarta strumpor på sig!

Resultat efter bus.

Inga kommentarer: