söndag 4 september 2011

[ANNA] tjockisupdate..

Nä nu väntar lite jobb de närmsta dagarna mina vänner. Lugn bara lugn jag har tidsinställt lite inlägg som ligger på kö, modern bloggmama som jag är. I skrivandets stund är det söndag kväll. Dagen har mest tillbringats med lite bröllops-utandning haha och tittat på alla fina bilder. Detta har vi varvat med lek med Vilma&Skorpan i sandlådan och en tur till gårdagens festlokal för att hjälpa brudparet med lite städning och körning av prylar. Det för snälla brudparet berikade oss med två (!) bag-in-box rött, en platta öl, en massa chips, godis och bröllopstårta!!! Den sistnämnda då, från Tårtverkstan, DEN godaste tårta jag någonsin ätit. Den var fylld med något som kändes som sammet i munnen OCH smakade av himmelen. Tilläggas ska att vi åt pizza till kvällsmat sen bröllopstårta. I natt kommer jag förmodligen dö av mitt skyhöga kolesterolvärde alternativt mina egna spyor. Gaaah jag som precis börjat tappa vikt, jaja på´t igen bara! Imorn väntar en välbehövlig joggingtur för både herr & fru Forsberg.

Klickade nyss hem denna som jag spanat på länge, kombination av två rabattkoder resulterade i 100:- rabatt och därmed att den kostade 99:-, fint som snus! Den sportas med några kulörta och ärtiga strumpbyxor i höst!


Inga kommentarer: