fredag 16 september 2011

[ANNA] solig höstfredag!

Fan sicket väder idag, underbart, nästan så man blir kristen! Efter frukost lekte vi med kusinen. Hoppade studsmatta, skitkul, jag och syrran kanske tyckte det var allra roligast. Skorpan är aldrig som alla andra, hon tyckte det var roligare att hoppa på marken brevid studsmattan och hejja på dom andra som hoppade. Efter lunch och kakbak (vicken bullmamma jag är, Underbara Clara känn dig utmanad). Idag bidde det en Cissis chokladkaka (en av Linus favoriter i min repetoar) kakan följer med till svärföräldrarna imorron. Dom har äntligen kommit hem från Italien och längtar efter Skorpan nu. Vi hoppas på lika fint väder imorn och helande landsluft.

Nu vaknar Skorpan snart och vi ska möta Malin och gå till biblioteket. Linus har ett heldagspass idag och väntas tidigast efter 17:30, vi har saknat honom massor idag och ser fram emot hans lediga helg!
Tjing på er!

 Idag pryder jag mina dvärgbjörkar med höstiga senapsgula strumpbyxor (alltså senapsgult kan vara det fulaste namnet på en färg och då är ju senap gott tycker jag).

Inga kommentarer: