lördag 10 september 2011

[ANNA] funderingar..

Mamma som jag är gillar jag att läsa debattartiklar och studier om barn/mammaliv. I och med att jag är Aftonbladetläsare så blir det naturligt då att glida in på Wendela titt som tätt. Ibland ångrar jag mig dock, för vissa saker gör mig så sorgsen, ledsen och ibland arg. Nu senaste surfade jag förbi denna. Vår världs sjuka ideal och kroppsfixering gör mig ofta uppgiven, där är gränsen passerad. Gör man medvetet, med det syftet, mot sin egen kropp och då skadar det liv man bär på då behöver man hjälp med vad som är viktigt i livet. Sjuka skit-Hollywoods sjuka skitideal!

2 kommentarer:

Kuddsmugglarn sa...

Ja är man gravid får man fan i mej klämma i sig frukost och frukt och mat och utfyllnads-Kexchoklad när matklockan ringer oavsett om aptiten saknas och man har kräks upp i halsen, annars ska man inte ha barn!!!

Anna sa...

Well spoken baby!