fredag 2 september 2011

[ANNA] Natti natti på er.

Nyfärgat hår till hösten men framförallt morrondagens glam! Ny frisyr har funnits på lut sedan länge vi får väl se när det blir av. Imorron behöver jag allt mitt hår i samma längd till uppsättningen. T-shirten på bilden haffade jag på väg hem från frisören. Älskar den här lysande starka blåturkosa nyansen, har letat med ljus och lykta på nätet och så fanns den på stan till en mycket modest penning, hurra!

Nu ska en mycket trött morsa göra en om möjligt tröttare farsa sällskap under filten i soffan. Släcka tidigt! Imorn väntar en lång men väldigt spännande och fin dag med tidig start. Min nuvarande huvudvärk matchar INTE min klänning.

6 kommentarer:

Kuddsmugglarn sa...

Fan va het du är!

Linda sa...

fin färg på håret!
men har du gått ner massa i vikt? ser så liten ut på bilden. Spännande dag för er imorn!!
topen var jättefräsh!

Anna sa...

Well thank YOU ladies va snälla ni är :D Hahaha näää typ 2 kg overzie-tishor är guds gåva;)

Maria sa...

Snyggo!

Anna sa...

Äsch då tack Maria:)

Anette sa...

Du ser fab ut!