onsdag 14 september 2011

[ANNA] förändringens vindar sveper hemma hos Forsbergs..

Häromdan hojtade jag; jag vill förändra! Dom flesta (inte alla) möblerna hos oss är från när vi flyttade ihop för 6 år sen ( och del av dom är från våra respektive egna hem vi hade innan). Nej det är ingen jäääättelång tid för möbler MEN vi har inte lagt en jättepeng på möbler så är vi väl värda att göra det! När jag hojtade; jag VILL! Svarade min underbara man; JAVISST! Så idag när han kom hem från jobbet var det han som tyckte vi skulle åka till Ikea och spana lite, han var superpeppad (vi kom hem med några smådetaljer, sänglampor och sovrumshyllplan). Vi pratar nu närmast ny sovrumsinredning, sen kör vi ny soffa, soffbord och slutar i Skorpans rum med några nya barnrumsmöbler. Vi kör lite pö om pö dom närmsta månaderna, säljer av lite gammalt och kan i lugn och ro välja nytt, vi är inga jäktare utan letar tills vi hittar det vi verkligen vill ha.

Man måste ju dock gilla mannen, min man, som säger; då byter vi gardiner med, ska det va ska det VA! Wiiie idag sattes stenen i rullning, nästa vecka fortsätter vi...

Imorn är det torsdag, alltså dags för mig att stämpla in. Ses på Maxi!

3 kommentarer:

Olle & Bosses morsa! sa...

Såg att du tittat på sjukhuset... Barnmorskan Mirjam var det som förlöste mig, tv-teamet körde sin sista natt dagen innan vi fick Bosse!!! Hon var skit bra... Tänk Cribbe och mig i förlossnings tv ;)

skorpans morsa sa...

Haha fan den förlossningen däremot hade jag ju lätt betalat en peng för att se;) Dom är fina människor som jobbar där, dom tar så otroligt väl hand om en! Däremot hade jag aldrig pallat deras jobb, människor som skriker i dödsångest och blod...näää

Maria sa...

Fan vad najs, åhh det är ju skoj att göra om!:) Kan ni inte visa före och efter bilder:)?