lördag 3 september 2011

[ANNA] nedräkning..

hua! Snart smäller det. Håret är fixat(Hårteknikerna och min Cicci) och jag är nysminkad (Make up Store). Linus sa precis att jag såg lite ut som Joan i Mad Men, det är ju lite den finaste komplimangen man kan ge mig eftersom jag tycker hon är dösnygg! Bröllopsnerverna då? Hmm alla är otäckt lugna t o m bruden! Fast ett par fjärilar fladdrar i min magtrakt. Bruden ifråga är drop dead dösnygg, sådär katalogperfekt, Nu ska jag snart fara iväg mot kyrkan med brudpar och bestman. Linus och Skorpan kommer lite efter så får hon sova en stund till. Linus har varit suverän idag servat marktjänst till tusen.

Later skaters! Då med en gift syrra ( ska vi väl tro iallafall haha) med ett lite oväntat efternamn...
får se om jag hinner/orkar blogga nåt ikväll.

1 kommentar:

Maria sa...

Åhh längtar efter bilder! Grattis till din syster!:)