måndag 1 juni 2009

[ANNA] Väskan är packad!

Vilken härlig försmak på semestervärme det har varit idag! Efter jobbet träffade jag brudarna (Johanna, Malin&Frida) för en iskall frappe på torget. Vi hann avhandla lite väsentligheter så jag klarar mig i en vecka. För imorron bär det av mot ännu varmare breddgrader(det ska bli dåligt väder här hemma moaha). Väskan står packad i vardagsrummet och min man står packad i duschen. NÄ! Men i duschen står han iallafall. Så nu ska jag göra en kopp te och krypa ner i sängen i min mjuka, tunna Yasuragi-kimono. Datan hänger med till Mallis men vi får väl se vad vi har för nätmöjligheter. Annars räknar jag med att det bloggas flitigt när vi är borta också! Sov sött, för det gör jag snart!


Nu drar vi på puss&smekmånad gud så gay!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en underbar resa!! Och så fina ni var på bröllopet!
Kram!

Anette sa...

Ha det super på resan! Verkligen perfekt att åka nu när vädret är dåligt här, det tajmade ni in bra :)
KRAM