måndag 29 juni 2009

[ANNA] Värmebölja!

Smhi definierar värmebölja; temperaturer på över 25 grader minst 5 dagar i rad. Är det någon som hållt räkningen? Galet varmt är det fan! När jag kom hem från jobbet styrde Linus och jag ner på stan och drack iskaffe och åt glass i skuggan. Här hemma står fönstren på vid gavel och det märks inte! Vi rör oss i slowmotion och flämtar mest. Innan vi gick ner på stan förberedde vi en smarrig pastasallad som det blir lite kyckling till. Skönt att maten är i princip klar, det sista man är sugen på är varm mat. Idag sportar jag förra årets seglarklänning med "riktigt" rep som skärp från Gina Tricot. Ryktet säger att Johanna har tagit ett stort steg i all-independent-woman riktningen, men det får hon berätta om själv!Nu ska jag ta en kall dusch!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Snygging där!

Anette sa...

I Corren är Olle o hans färäldrar med idag och de har helt klart snyggast foto, särskilt Hanna ser ju supercool ut! (Tänkte att det var en cool familj o när jag såg att pojken hette Olle så kom jag på att det måste ju bara vara era vänner, eller hur?!)

Ha en skön tisdag ;)