lördag 13 juni 2009

[ANNA] Dagen i bilder.


Ett glas rött, det är vad som krävs.

Min syster är en extremt viktig person, hennes mobil ringer jämt. Jag fick en grattistillkörkortet-kram av min stiliga svåger.



Linus hjälpte Viktor att snygga till sig lite. I helgen är Viktor&Frida i Mellerud och representerar s:t Korsgatan på Garderoberts 30års fest. Vi hoppas på lite blogg när dom kommer hem. Men det kommer nog att dröja lite, resan till Mellerud är lång. Man skulle lika gärna kunna rida på en mula dit.

6 kommentarer:

frida sa...

haha, Johanna är så söt! och lika trött idag som igårkväll, uppenbarligen.

grattis till körkortet förresten Anna, jag glömde säga det när du var inne i affären idag!

Anna sa...

Tackar tackar Frida! Haha ett glas rött och den där kvinnan blir comatized. Följ med och fika/vina nån dag vettja!

Johanna sa...

Hahhah! Jag gillar att bilderna heter johannafull och johannatrött. Väskan finns inte att hitta på åhlens hemsida. Jag skickade dock ett mejl till klubben å fråga när nästa klubbkväll är. Jag är ledsen för jag har precis insett att jag jobbar på tisdag och inte kan följa med familjen å äta på sangria, det suger!

Johanna sa...

Å ja Frida, du ska med å vinfika, that's 4 sure!

Hanna o Cribbe sa...

Grattis till körbeviset Anna och att den ena foten är inne i vuxenlivet! När kommer den andra foten in?

frida sa...

vinfika, hur skulle man någonsin kunna tacka nej till nåt sånt? ett sånt vackert ord... :)