tisdag 16 juni 2009

[LINUS] Ang Twilight.


Coola vampyrer.

Twilight, ett mästerverk utan dess like, en underbart välspelad och välskriven film fylld till bredden med spänning, kärlek, intriger och tuffa... Nej vänta nu, jag är ju inte FJORTON ÅR. INGEN med en mental ålder över 12 kan tycka att 'filmen' Twilight är något annat än högtravande dynga. Twilight är ett avsnitt Hanna Montana med vampyrer. Twilight är det äckliga du hostar upp på morgonen. Twilight är din mammas framfall. Twilight.

Men varför gnäller jag, den vänder sig ju faktiskt till fjortonåringar. Jag valde det själv.

6 kommentarer:

Tarmen sa...

men linus då...du väljer att se en film som Twilight när du inte har sett filmer som The Dark Knight eller The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford eller The Wrestler än!?!

linus sa...

Du måste komma ihåg Viktor, att jag inte alltid har en egen vilja gällandes vilka filmer jag ser på mitt arbete.

Stefan sa...

Varför tittar du på Hanna Montana för, Linus?

linus sa...

Det var en metafor och en dåligt formulerad sådan, utan någon som helst baktanke, Stefan.

Pelle sa...

Jill gillar den, men den mentala åldern över 12 år får du stå för.

Tarmen sa...

i see..trodde du drog på filmen själv hemma i din ensamhet! du är ursäktad!