måndag 8 juni 2009

[ANNA] Hejdå Mallis!

Sitter vid poolen med en Glenfiddich och bloggar. Sista kvällen i paradiset. Jag insåg att jag blivit en tjockis på riktigt. Kom på mig själv med att äta efterrätten med två gafflar. Snacka om att skyffla in! Lite bränna har jag allt fått, på mitt eget rödhåriga vis. Lite beige med massor fräknar, när jag är naken har jag faktiskt en vit "bikini" på mig. Vi har fått lite vänner här nere på hotellet. Några svenska par som är ca 35-40 år äldre än oss. En av kvinnorna insisterade på att få vår adress för hon ville så gärna skicka oss ett kort när vi kommer hem, gulligt så det förslår! På vårat rum står väskan packad och klar. Transferbussen hämtar oss 08:30, frukostbuffén öppnar 08:00 så en snabb frukost hinner vi. Klockan 12:05 lyfter planet mot jobb och måsten. Men det känns rätt okej faktiskt, inget slår ju sängen där hemma. Vi är enade om att det här kan vara det bästa vi gjort hittills med våra liv. Vi ses hemma i stan!

Puss&kram på er!

2 kommentarer:

Anette sa...

Så härligt att höra hur nöjda ni är med resan och kul att du ändå fått din sommarfärg ;)

Johanna sa...

KOOOOOOM HEEEEM! *saknar* *fjortis*