fredag 26 juni 2009

[ANNA] Fira syrran!

Idag sov vi länge och startade sedan dagen med lite sommarfrukost. Till lunch hämtade vi upp syrran och Mackan för att bjuda dom på lite buffé hos Chan. Vi åt oss feta och satt länge i solen och njöt. Jag fick en grattistillkörkortetpresent, massor bra att ha grejor som en julgran att plugga in i cigguttaget. I en egenpysslad skokartong målad till en bil! Sedan tog vi en shoppingtur, jag fyndade lite basplagg och en bikini(behövde en till). Vi sa hejdå till syrran och Mackan,mötte upp Frida och Johanna och fikade lite. Jag har även under kvällen hunnit ta syrrans bil på en liten tur för att testa den lite. Halvvägs till Slaka kokade motorn så det var bara att vända till Statoil i Garnisonsrondellen. Men nu har jag testat det med. Nu ska vi göra räkmackor!

2 kommentarer:

Anette sa...

Låter som en härlig dag!

Johanna sa...

Oj, vilket äventyr med kokande motor! Var du ensam? Jag höll visst på att glömma mina jordbär men nu blev jag påminnd om det smarriga!