onsdag 3 juni 2009

[ANNA] Det är underbart!


Hörde att det regnade i Sverige?

Jag sitter just nu vid poolsidan, i en soffgrupp bland palmerna. En sval skön kvällsbris blåser genom håret. Det är tyst så närsom fågelkvitter. Vi har landat i paradiset! Tänk er nåt i stil med Bahamas eller Miami. Från hotellpoolen till havet är det kanske 50 meter, av vit len sand. Hotellet är deluxe, allt är i glas eller marmor. Vi anlände vid elvatiden igårkväll, blev välkomnade med champagne. Somnade som små barn i hotellsängen. Frukostbuffén spar inte på krutet. Det finns ett efterrättsbord, dignande av olika kakor, choklad mm. Och det finns givetvis champagne till frukosten. Som man kan blanda med diverse juicer och göra Bellinis, Mimosa eller Flirtinis. För ni minns väl Flirtinis från Sex and the city. Champagne och annanasjuice som tjejerna drack på takfesten. Nu är klockan snart sju och snart öppnar hotellrestaurangen för kvällsbuffén. Det kurrar i min mage så nu får det vara färdigbloggat. Livet här känns värdigt!



Lite bilder på lyxrummet, samt världens mäktigaste glass.
Klicka på bilderna så blir de större!

5 kommentarer:

Anette sa...

Så kul att se att ni har det bra och lyxar till det, ni är ju trots allt på Honeymoon! PS. den där glassen skulle jag gärna äta nu som efterrätt :)

Johannna sa...

Wow! Så himla underbart! Här hemma i kalla regniga sverige värmer jag mig med ett glas rött. Du får bjuda på Flirtinis i sommar. Puss på er!

Mallan sa...

Åh vad lyxigt det ser ut! Rättvist kan man sammanfatta det med! Se nu till att njuta av er första semester som nygifta! Jag väntar på fler blogginlägg! Puss puss

Maria sa...

Meeeh shit eller, jäkla göttig glass syrran!!
Ni är verkligen värda detta (jaja skriver det mest för att det låter bra ) :P haha
Mackan och jag skulle gärna byta plats mer er!
Njut sis! Hälsa din man från oss i A:t
PUSS

Tarmen sa...

GUD vad tråkigt att inte kunna spela tv-spel då! Jag hade nog inte kunnat trivas!