onsdag 3 juni 2009

[ANNA] Jäser..

Buffén satt som en käftsmäll. Ett bord för ostar, ett för sallad, ett annat med olika varmrätter mellan himmel och jord. Sen min favorit. Efterrättsbordet med stort E! Tiramisu, bakelser, glass, chokladmousse diverse puddingar och kakor. Kan vara så att vi måste beställa ett säte till på planet hem, jag kommer att bli feeet. Men vafan det finns stretchkläder. Nu slappar jag med Elle och en kopp kaffe vid poolen. Jag satt rakt upp ner och läste min Elle när en servetris kommer fram och frågar om jag behöver något. Jag fattar inte för mitt liv varför kändisar gnäller. Jag kan gärna bli torkad i stjärten om möjlighet ges. Igår kväll undrade jag först varför mitt tandborstglas stod i en påse. När det gick upp för mig att det var helt orört och förseglat. Här dukas servetterna med en tång. Jag behöver nog inte packa upp handspriten. Later darlin´s.

Inga kommentarer: