måndag 15 juni 2009

[ANNA] Anna Montana.

Igår kom det fram en bloggläsare till mig på mitt jobb, vi kan kalla henne Malin Krull. Hon välkomnade mig hem från Mallisresan och berättade att hon kollar bloggen ibland flera gånger om dagen. Självklart blir man ju jättestolt när läsarna vågar sig fram. Jag har märkt att det är fler och fler som börjar lägga ihop ett och ett. Ja. Det är jag som är MaxiAnna OCH BloggAnna. Jag kör en Hanna Montana. Så glamouröst är det, än så länge iallafall. Blondinbella började väl också på 48 läsare om dagen.

Igår körde jag bil själv för andra gången i mitt liv. Jag tog mig hem från jobbet på kvällen för egen maskin så att säga. Igår hade mycket mer av nervositeten släppt, det är fan underbart att ha körkort!! När jag kom hem fick jag sms:
fr Markus svåger kl 22:04
Kvinnor står för 75% av alla trafikolyckor. Vilket är ganska högt med tanke på att ratten inte ens sitter på deras sida.
Nu står det klart för mig, Markus sov på Riskettan (teoretisk riskutbildning del ett). Där är jag ganska säker på att jag fick lära mig att 99% av ALLT som är dåligt/går snett är en mans fel.

Inga kommentarer: