torsdag 4 juni 2009

[ANNA] Andreas du vet om att du inte har badbyxor på dig nu va?


"Livet"

Andreas är varken barn, senildement eller förståndshandikappad. Andreas är en svensk man i 50 årsåldern. Det är hans fru som ropar på honom, hon är oroad för att Andreas ska glömma bort sig och gå ut i vattnet i sina kakishorts med läderbälte. Jag kan inte hålla mig för skratt utan skrattar rakt ut i min solstol. Är det så där jag kommer låta om 20 år? Nä tror inte det va? Sin egen påklädning får nog Linus ta eget ansvar för tills vi hamnat på hemmet.

Min spontana reaktion beror nog delvis på dom två glas rosé jag precis drack till lunchen(en clubsandwich). Även min man blev nog lite slirig av sin öl. När vi ätit upp våra smörgåsar förkunnar han med världens bredaste leende; "tänk inte på vad något kostar resten av veckan, ta precis vad du vill ha!" Gött såg en Benettonbutik mitt emot hotellet, helvete att dom bara har barnkläder tänker jag. Annars händer inte mycket här nere, ännu en dag har förflutit i dekadensens tecken. Vi badar, solar, sträckläser ut böcker, dricker och äter mängder. Jag har bränt mig lite, ser galet kul ut. Men gör endast ont om man tar på det haha.


Anna poserar framför den "lyx-resort" som Blondinbella bodde
häromsistens. Såg rätt trist ut. Övriga bilder; dekadens.

4 kommentarer:

Cribbe sa...

Göttegrisar!!

Anette sa...

Ser härligt ut! Kul att följa er "live" på resan :)
Vad heter hotellet, länk?
Fortsätt njuta, kram

Maria sa...

Den där brännan ser inte skön ut syster...ajaj!
Annars ser ni ut o ha det jäkligt gött alltså!! :)
Nu är det fredagmorgon och jag ska iväg och träna och vad är det för väder....jooo REGN!!!
Ni valde fasen rätt vecka!!
Puss lillskiten

Johanna sa...

Tack så mkt! Det var en mkt trevlig dag!
Jag håller med Maria, ni valde helt rätt vecka att åka!
Puss